Информационное агентство "Aldaspan-Info"

Главная / Политика / Тұтынушы құқығын қорғау комментарий

Тұтынушы құқығын қорғау комментарий

«Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы»Қазақстан Республикасының Заңы – тұтынушылардыңқұқықтары мен мүдделерін қорғай отырып, тұтынушылармен қызмет көрсетушілер және тауар жеткізушілерарасындағы өзара қарым-қатынасты реттейді.

Егер өнім сапасыз болып шықса не істеу керек?

Тұтынушы сапасыз тауарды қайтаруға немесе оны тиісті сападағы ұқсас тауарға айырбастауға құқылы. Егер кепілдік мерзім ішінде тауардан елеулі кемшіліктер анықталған жағдайда, тұтынушы тауарға төленген соманы қайтаруды талап ете алады.

Егер сатушы тауарды қайта алудан бас тартса қалай әрекет ету керек?

Сатушы тауарды қабылдаудан бас тартқан жағдайда, тұтынушы Тұтынушылардың құқықтарын қорғау комитетіне немесе сотқа жүгіне алады. Сонымен қатар, тұтынушы моральдық зиян үшін де өтемақы алуға құқылы.

Сатушы банкрот болған жағдайда тұтынушылардың құқықтары қалай қорғалады?

Сатушы банкротқа ұшыраған жағдайда тұтынушылар конкурстық басқарушыға өз талаптарын қоя алады. Тұтынушылар алдындағы міндеттер маңызды болғандықтан, бірінші кезекте тұтынушылардың талаптары ескеріледі. Бұл сұрақтар мен жауаптар Қазақстан Республикасындағы тұтынушылардың құқықтарын және оларды қорғау тәсілдерін жақсы түсінуге көмектеседі

joomla 3.5